سوتی مادر بزرگ
☆ sootee ☆
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
haera & jessica
kimia joon
جاس و سلنا
داستان های شاینی
sima joooooooooooooon
وبلاگ رسمی داستان های شاینی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☆ sootee ☆ و آدرس sootee-sootee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 13423
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
roshanak
yasna

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, :: 21:18 :: نويسنده : roshanak

تو ماشین نشسته بودیم بحث از الوچه شده بود مادرم به مادربزرگ گفت:

الوچه رو که دیروز اورده بودم دادی به ازیتا(خالم)؟

مادربزرگمم گف:دیروز،امروز ازاده(اونیکی خالم)الوچه رو برد برا ازیتا،ازیتا صبح،ظهر بلند شد الوچه رو خورد بعد از

ظهر،غروب  برا من زنگ زد

من در اون لحظه:

مادرم:

مادر بزرگم:

ازاده(خالم):

فک فامیله ما داریم؟



نظرات شما عزیزان:

yasna
ساعت21:27---4 خرداد 1392
من نقاشیم خوبه میتونم اپشون کنم؟

مثال
پاسخ:اره میتونی


yasna
ساعت21:24---4 خرداد 1392
راستی رمزم و یافتم
پاسخ:اوکیییییییییی


yasna
ساعت21:21---4 خرداد 1392
یه سوال محرمانه چرا جونگی انقدر از کی میچسبه و در کل برای اعضا خطریه

من بوسش با کی و دیدم خیلی این کارو دوست داره عکسی هم که گذاشته بودم در همین مورد بود
پاسخ:نمیدونم والا


yasna
ساعت19:30---4 خرداد 1392
اینم عکس دارش

این و دیده بودی؟؟

البته اگه رسیده ببینش
پاسخ:اورین اورین دیده بیدم


MAHI SHEYTUNAK
ساعت15:24---4 خرداد 1392
خعلیییییی باحال بودددددپاسخ:خخخخخخخخخخخخ

yasna
ساعت22:53---3 خرداد 1392
روشییییییییییییییییییییییی


پاسخ:بلههههههههههه؟


yasna
ساعت22:53---3 خرداد 1392
دوستممممممممممممممممممممممم


پاسخ:جونممممممممممممم؟


yasna
ساعت22:52---3 خرداد 1392
حالا کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:الوچ خوردم رفتم خوابیدم


yasna
ساعت22:51---3 خرداد 1392
سلام من اومدم


پاسخ:خوش اومدی


روشنک
ساعت22:36---3 خرداد 1392
یسنا اون پایین نوشته اپلود عکس از داخل کامت میتونی برا نظرت عکس بزاریپاسخ:بلییییییییییییی

yasna
ساعت22:24---3 خرداد 1392
ما اینجا جشن داریم تا تو ج بدی من میرم کیک بخورم بیام
پاسخ:ببخشید هنگید


yasna
ساعت22:23---3 خرداد 1392
اخ دوسم

پوست شصت دست راستمممممممممممم

داره اذیت میکنه
پاسخ:چراااااااااااااااااااا؟


yasna
ساعت22:22---3 خرداد 1392
شرمنده دستم خورد

میخوای اینم سوژه کن
پاسخ:بازم خخخخخخخخخخخخخخ


yasna
ساعت22:20---3 خرداد 1392
هیییییییییییییییی


از دست تو روشی حالا بوگو ببینم نمکدون باید چه شکلی باشه که بتونه تو سایت تو نمک بریزه؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:دوبار دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


yasna
ساعت22:20---3 خرداد 1392
هیییییییییییییییی

از دست تو روشی حالا بوگو ببینم نمکدون باید چه شکلی باشه که بتونه تو سایت تو نمک بریزه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خخخخخخخ اونم فردا اپ میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: